Відповіді на 8 найрозповсюдженніших питань
стосовно дитячих годинників

1 — Як змінити сім карту самостійно?

SMART BABY WATCH налаштовує годинники перед відправленням. Якщо з якихось причини ви забажаєте змінити сім карту у GPS-годинничку, вам знадобиться зробити декілька простих дій. Налаштуйте обраний тариф оператора через свій телефон і помістіть нову сім під кришку зі зворотного боку годинничка. Після цього надішліть смс зі свого телефона на новий номер з наступним змістом:

→ СМС команда для операторів України: pw,123456,apn,internet#
Для контрактів Vodafone та lifecell команди інші.

Зверніться у нашу тех. підтримку.
Ми залюбки допоможемо налаштувати тариф.
+38 (093) 758-40-92Замовити дзвінок

2 — Як перевірити рахунок у GPS-годинниках?

Є декілька способів перевірити залишок рахунку GPS-годинників. Рекомендуємо проконсультуватися з оператором мобільного зв’язку:
КИЇВСТАР: https://kyivstar.ua/VODAFONE:: https://www.vodafone.uaLIFECELL: https://www.lifecell.ua/
Ви можете дістати сім карту та підключити її до свого телефону. Потім одноразово пройти реєстрацію на сайті обраного оператора та контролювати баланс годинничків через особистий кабінет.

3 —Скільки споживається інтернету за місяць?

Такі функції годинників як геолокація, геопаркан і т. д. працюють через 2G-інтернет. Для оптимальної роботи годинників потрібно приблизно 300 мегабайт на місяць. Такий об’єм оператори надають безкоштовно у базовому тарифі. Якщо на рахунку нульовий баланс, у додатку SeTracker буде написано: "Нет сетевого оборудования".

4 —Який тариф обрати для розумних годинничків?

КИЇВСТАР: Тарифний план «Датчик»
Абонплата: 30 грн/міс
  • Дзвінки в мережі Київстар: 450 хв/міс
  • Смс на українські номери: 600 смс/міс
  • Дзвінки на інших операторів: 1,50 грн/хв
  • Мобільний інтернет: 300 Мб/міс
  • Детальніше на сайті Детальніше → https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/devices/sensor або в оператора.

    VODAFONE:: Тарифний план «Red XS»
    Такі функції годинників як геолокація, геопаркан і т. д. працюють через 2G-інтернет. Для оптимальної роботи годинників потрібно приблизно 300 мегабайт на місяць. Такий об’єм оператори надають безкоштовно у базовому тарифі. Якщо на рахунку нульовий баланс, у додатку SeTracker буде написано: "Нет сетевого оборудования".
    Є декілька способів перевірити залишок рахунку GPS-годинників. Рекомендуємо проконсультуватися з оператором мобільного зв’язку:
    Абонплата: 40 грн/міс
  • Дзвінки в мережі Vodafone: безліміт
  • Смс на українські номери: 50 смс/міс
  • Дзвінки на інших операторів: 60 хв/міс
  • Мобільный інтернет: 2G/3G 1 Гб
  • Детальніше на сайті Детальніше → https://www.vodafone.ua/uk/rates/private/red-xs-chern-zp-myk-if-regions або в оператора.

    LIFECELL: Тарифний план «Смартфон 3G S»
    Абонплата: 50 грн/міс
  • Дзвінки в мережі Life: безліміт
  • Смс на українскі номери: 75 смс/міс
  • Дзвінки на інших операторів: 75 хв/міс
  • Мобільний інтернет: 2 Гб
  • Детальніше на сайті Детальніше → http://www.lifecell.ua/ru/mobilnaya-svyaz/tarify/smartfon_3g/ або в оператора.

    Якщо ви бажаєте отримати одразу налаштований годинник, вкажіть мобільного оператора у заявці і ми підключимо пакет вище. Вам залишається лише забрати годинник-телефон з найближчого відділення Нової Пошти та вдягти їх на руку дитини.

    5 —Який вид доставки обрати?

    Якщо ви не знаходитесь у Києві, годиннички доставлять протягом 2-х днів. Ми пропонуємо 4 види доставки:
  • Зворотною платою через Нова Пошта – сплачуєте за доставку та годинник під час отримання
  • Безкоштовна доставка кур’єром по Києву – сплата під час отримання
  • Оплата за годинник одразу під час оформлення – доставка за рахунок компанії
  • При купівлі через послугу «Оплата частинами» – доставка за рахунок компанії
  • 6 —Які особливості гарантії та сервісного обслуговування?

    SMART BABY WATCH піклується про якість товару. Ми розуміємо, що дитячі годиннички несуть відповідальність за безпеку дитини та повинні бути у будь-якій ситуації поруч 365 днів на рік. Тому ми подбали про безкоштовне гарантійне обслуговування протягом 12 місяців після замовлення та швидко виконуємо ремонт та заміну деталей.

    У разі, якщо годинник зламався з вини покупця чи гарантійний термін вичерпано, наш сервісний центр залюбки замінить усі необхідні деталі та привиде годинник до ідеального вигляду. Для цього необхідно залишити заявку на сторінці «Підтримка та оригінальність» та сплатити доставку моделі у сервісний центр.

    7 —Як купити оригінальний GPS годинник?

    Найпростіший спосіб і заодно найбильш очевидний - купувати у нас! Якщо вирішите купувати на іншому сайті, то робіть це на власний страх і ризик.

    8 —Що робити, якщо я хочу співпрацювати з фабрикою та придбати годинники для реалізації?

    Опт починається від 10 одиниць товару. Ви маєте можливість добре зекономити, замовив сумісно з друзями чи знайомими. Також, окрім стандартних умов для оптових закупівель та прямих доставок на точки збуту, фабрика SMART BABY WATCH пропонує агентську систему для інтернет-підприємців. Ознайомтесь з презентацією та оптовим прайсом в «Оптовому відділі».
    Може бути корисно:
    У вас залишилися питання? Задайте їх нашому менеджеру →
    У нас в асортименті більше 10 моделей GPS годинників

    хочете купити, телефонуйте сюди

    +38 (093) 758-40-92

    виникли проблеми або зламався годинник, телефонуйте сюди

    +38 (093) 758-40-92

    x

    Замовте дзвінок

    хочете купити, телефонуйте сюди

    +38 (093) 758-40-92

    виникли проблеми або зламався годинник, телефонуйте сюди

    +38 (093) 758-40-92

    Thank you! Your submission has been received!

    Oops! Something went wrong while submitting the form